Iste ste počuli, alebo ste mali vy sami skúsenosť, že sa jedno auto predalo za týždeň a ďalšie sa predávalo aj dva roky a ďalšie sa nepredalo vôbec alebo úplne pod cenu. Zamýšľali ste sa nad tým prečo to tak bolo? Samotnú úspešnosť predaja vozidla, dobu za akú sa predá a samotnú cenu za ktorú je vozidlo predané ovlyvňuje veľmi veľa faktorov. Rozdeľujú sa do dvoch skupín:
- Veci ktoré nevieme ovplyvniť, t.j. nemáme vplyv na požiadavky samotného kupcu, na jeho predstavu o samotnom aute, atď. Jednoducho myslenie ľudí a samotný vývoj trhu nezmeníme.
- Faktory na ktoré máme vplyv a dosah. Sú to veci, na základe, ktorých vieme ovplyvniť predaj vozidla a jeho samotný úspech. My sme ich spísali do dvoch skupín a to faktory a veci, ktoré cenu auta a úspešnosť predaja zvyšujú a tie ktoré znižujú.
Veci a faktory , ktoré zvyšujú cenu auta a ktoré zvyšujú úspech a urýchlujú samotný predaj:
Veci a faktory , ktoré znižujú cenu auta a ktoré znižujú úspech a spomaľujú samotný predaj:
The following two tabs change content below.
Technik
Najnovšie príspevky od Erik Černák (zobraziť všetky)
- VW Touareg 7P MK2 (2010 – 2018) recenzia jazdeného auta - 9 apríla 2020
- Tesla Model X MK1 (2015 – súčasnosť) recenzia jazdeného auta - 6 mája 2019
- Tesla Model S MK1 (2012 – súčasnosť) recenzia jazdeného auta - 24 marca 2019
- Audi Q7 (2005 – 2015) recenzia jazdeného auta - 20 marca 2017
- Ford Focus MK3 (2011 – 2018) recenzia jazdeného auta - 8 februára 2017